„N-ai facebook, nu exişti!”…nu-i aşa că vă e familiară replica? Ipocrită sau nu, ea conţine, fie că vrem să recunoaştem, fie că nu, un mare dram de adevăr. Într-o societate informaţională în plină expansiune, în care noutăţile se nasc la secundă…şi mor tot aşa, a-ţi refuza prezenţa în „galeria” modernismului poate însemna anonimat curat.

Viteza cu care circulă ştirile, pseudo sondajele de opinie realizate ad-hoc pe baza comenturilor venite dinspre cei care-şi croiesc viaţa după regulile facebook, like-urile contabilizate la virgulă, impactul, deci, al unei informaţii, aruncată unde, când şi cum trebuie, în mediile electronice, toate compun panoul de comandă al unui nou stil de comunicare şi relaţii publice, pe care TREBUIE să-l acceptăm şi aplicăm. Şi asta nu pentru că…n-am exista altfel, ci pentru că suntem perfect conştienţi că nu te poţi opune lumii noi, nici cu argumentele argumentelor!

Aquatim SA are, se ştie, în „religia-i” proprie dorinţa de a se plia pe tot ceea ce înseamnă apariţie tehnică sau ştiinţifică precum şi puterea de-a asimila imediat modele comunicaţionale de succes.
Lansarea paginii de facebook a fost, ca atare, un pas firesc, aşteptat de clienţii noştri, la rându-le mari consumatori de internet. Cei interesaţi de noi şi în această variantă pot afla noutăţi în timp real despre întreruperile de apă, despre lucrările de modernizare întreprinse în oraş şi în localităţile în care operează Aquatim, despre campaniile de informare şi promovare a noilor servicii, despre oamenii noştri şi planurile de perspectivă imediată. Tot pe pagina de facebook a societăţii se găsesc articole interesante despre apă, la nivel global, despre conferinţele internaţionale în care subiectele sunt dezbătute extrem de pertinent, în condiţiile în care apa chiar nu este o resursă inepuizabilă. Mai puteţi găsi interviuri cu oameni speciali ai Aquatim, oameni cu pasiuni şi vise, din felurite domenii, cu rezultate frumoase şi lăudabile.

Noua metodă de promovare se adaugă celor existente, care şi-au demonstrat eficienţa: comunicate de presă, conferinţe de presă, ziarul Aquaştiri, site-ul Aquatim. Efectul apariţiei paginii de facebook a fost unul imediat, pozitiv şi îmbucurător. Ceea ce nu poate decât să ne bucure. Mulţumim frumos, promitem să ne facem interesanţi pentru dumneavoastră!