Asociația Timișoara Capitală Culturală Europeană, cu sprijinul Primăriei Municipiului Timișoara, a derulat, în perioada 15 ianuarie – 31 martie 2014, o campanie de informare a publicului cu privire la etapele pregătirii candidaturii Timișoarei la titlul de Capitală Culturală Europeană în 2021. Aquatim s-a numărat printre susținătorii campaniei, prin afișarea și distribuirea la sediul și punctele de lucru ale societății – casierii, birouri de relați cu clienții etc. – a materialelor puse la dispoziție de asociație. Societatea Aquatim este, de altfel, unul din membrii fondatori ai asociației.

Potrivit unui comunicat de presă al asociației, bilanțul campaniei a fost unul semnificativ. Astfel, peste 130.000 de persoane au beneficiat de informaţiile transmise în cadrul campaniei de informare, având în vedere că aproximativ 100.000 de persoane au văzut afișele în mijloacele de transport în comun ale RATT, iar alte câteva mii de persoane au văzut afișele în reţeaua de aviziere a ADP și în circa 50 de instituţii care au activitate cu public numeros. La acest număr se adaugă publicul insituțiilor de cultură, studenţi, elevi și cadre didactice, vizitatori ai biroului asociaţiei sau al site-ului www.timisoara2021.ro, pe care a fost integrat și un microsite al campaniei, și al paginii de Facebook a proiectului.

Mediul online s-a bucurat de o popularitate crescută. Reprezentanții asociației au declarat că media lunară a vizualizărilor pe site a crescut de la 2.500 în 2013 la 4.100 de vizualizări în 2014, în timp ce pagina de Facebook a reușit să atragă de la aproximativ 120 de fani, cât avea la începutul proiectului, peste 26.600, cifră care este în creștere cu câteva zeci de fani pe zi.

Timișoara mea…, în imagini

Campania de informare s-a încheiat prin concursul de fotografie Timișoara mea – Locuri, oameni, momente, organizat în colaborare cu pictorul Mateaș Marius Bolza și Universitatea de Vest din Timișoara, Facultatea de Arte și Design, care au donat premiile, scriitorul Petru Ilieșu, Uniunea Artiștilor Plastici, Filiala Timișoara și Asociaţia Timișoreană de Fotografie.

Premiile s-au oferit pentru două teme diferite: evidenţierea bogăţiei arhitecturale a orașului și ilustrarea ideii de Open Art City. Câștigătorii premiilor sunt: Zita Tufariu – Premiul pentru Cea mai sugestivă fotografie privind bogăţia arhitecturală a Timișoarei, și Mihai Petru Mărghitaș – Premiul pentru Fotografia care exprimă cel mai bine idea de Timișoara – Open Art City. Juriul a acordat și menţiuni: la categoria bogăţie arhitecturală – Gratziela Ciortuz și Koppany Darida, la categoria Open Art City – Loredana Luca și Zita Tufariu.