La exact un an de la declararea oficială a pandemiei de Covid-19, compania Aquatim își dovedește stabilitatea și forța, chiar și în condiții nefavorabile, neobișnuite, grele și presante, prin, zicem noi, solidaritate, seriozitate și eforturi comune, noi-voi. Clientul Aquatim a fost și rămâne prioritatea companiei, pentru clientul Aquatim am muncit la fel de serios și în acest răstimp deloc ușor.

Așa cum a declarat directorul general, Ilie Vlaicu, încă din startul pandemiei, “s-au luat măsuri de prevenire a infestării cu COVID-19, a fost redus contactul direct uman, atât între angajați, cât și între angajați și oameni din afara firmei, fiind dezinfectate constant suprafețele și zonele posibil expuse de la sediile companiei, asigurându-se personalului care lucrează pe teren echipamente de protejare și condiții speciale pentru igienă. O dată cu instalarea stării de urgență pe teritoriul României, aceste măsuri s-au intensificat și înmulțit”.

În lupta împotriva COVID-19, Aquatim a elaborat „Planul specific de continuitate și răspuns COVID-19” care cuprinde măsuri specifice de prevenție și de intervenție. În acest plan au fost identificate activitățile esențiale și rolurile critice, personalul de rezervă și au fost definite scenarii de acțiune în funcție de potențiala evoluție a pandemiei.

Pentru a asigura continuitate în prestarea serviciilor, Aquatim S.A. a luat la timp toate măsurile necesare de protecție, astfel încât utilizatorii dar și propriii angajați să beneficieze de condiții optime de siguranță în contextul pandemiei de coronavirus. Personalul de intervenție, din stațiile de tratare a apei potabile sau de epurare a apei uzate a fost mult mai mobilizat decât de obicei pentru a asigura continuitatea și funcționalitatea sistemelor. S-au asigurat măsuri de dezinfecție, igienizare, s-au creat stocuri de echipamente de protecție individuale, dezinfectanți și materii prime pentru producție, s-au operaționalizat proceduri specifice de lucru. Pe perioada de urgență au fost limitate doar activitățile ce au presupus interacțiunea cu clienții și au fost reprioritizate lucrările planificate, astfel încât să se diminueze întreruperile programate ale alimentarii cu apă.

 

Pe toată această perioadă, Aquatim a încurajat clienții să folosească modalități de relaționare on-line sau telefonic pentru soluționarea diverselor probleme apărute. A fost limitat sau suspendat accesul în anumite locații, inclusiv în birourile de relații cu clienții, și a fost redirecționată comunicarea și corespondența către canale electronice. Mai mult, Aquatim a încurajat autocitirea apometrelor și a plății on-line a facturilor, metode ce contribuie totodată, prin distanțare socială, la prevenția răspândirii noului coronavirus.

Siguranța angajaților a constituit o prioritate pentru companie, astfel că, pe perioada stării de urgență, nu a încetat nici un contract de muncă și nu au existat salariați aflați în șomaj tehnic. Pentru limitarea răspândirii COVID-19 și pentru protejarea angajaților, acolo unde a fost posibil, a fost implementat contractul de muncă de la domiciliu.

Aquatim a luat decizia, în starea de urgență, ca niciun consumator să nu fie debranșat.

S-au monitorizat la fel de prompt și cu seriozitate parametrii de calitate a apei potabile, începând cu procesul de tratare şi până la robinetele consumatorilor noștri. Pentru Aquatim, siguranța fiecărui client a fost și este fundamentală, astfel că asigurarea de servicii non-stop de apă și canalizare n-a avut de suferit.

Într-un moment critic al pandemiei, Aquatim a contribuit la amenajarea Spitalului Militar de campanie, de la Stadionul CFR din Timișoara, prin asigurarea utilităților de apă și canalizare. Colegii noștri s-au ocupat de conectarea întregului ansamblu de tratament și izolare la rețeaua publică de apă, asigurarea sistemelor necesare pentru stingerea incendiilor, precum și de realizarea instalațiilor interioare de alimentare cu apă și canalizare.

Mai mult, Aquatim a susținut, încă de la declanșarea pandemiei, eforturile cadrelor medicale din „linia întâi”, prin donarea a câte 100.000 de lei pentru Spitalul de Boli Infecțioase „Victor Babeș” și Clinica de Anestezie și Terapie Intensivă din cadrul Spitalului Clinic Județean de Urgență „Pius Brînzeu” din Timișoara și prin  conectarea zonei de carantină de la „Spitalul Victor Babeș” la apă și canalizare. De asemenea, am fost parte în Proiectul Oxigen, printr-o nouă donație de 130 000 de lei.

Implicarea noastră a fost un gest firesc de susținere a comunității și de solidaritate cu eforturile comune de luptă pentru stoparea pandemiei.

Pe viitor, Aquatim rămâne aceeași companie profesionistă, dedicată vouă, deschisă propunerilor și solicitărilor pertinente, aproape de oameni și împreună cu ei. Apreciem încrederea pe care ne-ați arătat-o în toată această perioadă, ne străduim zi de zi s-o merităm!