Societatea Aquatim are, începând de luni, 9 decembrie, un site nou, mai “prietenos” cu utilizatorii. Conținutul a fost reorganizat, astfel încât informațiile să fie cât mai ușor accesibile vizitatorilor site-ului, iar designul interfeței a fost refăcut, pentru a sublinia ideea de simplitate și organizare eficientă. De asemenea, site-ul a fost construit astfel încât interfața să se adapteze dispozitivelor mici de navigare – telefon mobil, tabletă etc.
În realizarea site-ului, Aquatim s-a ghidat după tendința dominantă din zona online, și anume nevoia utilizatorilor de a ajunge repede la informațiile căutate. De aceea, pe noul site, vizitatorii vor găsi, chiar pe prima pagină, informații cheie, cum ar fi numerele de telefon ale dispeceratului și alte date de contact, întreruperile curente în furnizarea apei, tarifele sau informații despre calitatea apei. Tot de pe prima pagină, clienții societății pot trasmite direct, departamentelor de resort, indexul contorului și întrebările sau reclamațiile lor, și aceasta foarte ușor, prin intermediul unor formulare concepute special în aceste scopuri.
Elementul de mare noutate este secțiunea „Aquaștiri”, deocamdată singura publicație online a unei companii de apă din România. Aceasta a fost concepută puțin diferit de restul site-ului, fiind practic o platformă de știri care acoperă, în principal, domeniul gestionării apei. Interfața este atrăgătoare și permite inserarea multor imagini.
Planurile de viitor pentru www.aquatim.ro sunt implementarea sistemului online de vizualizare a consumurilor și de plată a facturilor și integrarea cu rețelele sociale populare, pentru distribuirea informațiilor de interes.
Prin acest proiect, Aquatim confirmă orientarea către mediul online și se străduiește să țină pasul cu tendințele proprii acestuia.