Începutul toamnei vine cu noutăți și vești bune pentru noi, prin inaungurarea unui nou spațiu de birouri al AQUATIM, aflat pe strada E. Baader, nr. 11. Exprimăm emoția plăcută și bucuria acestui lucru și anunțăm că, din 1 septembrie 2020, acest nou amplasament și-a deschis porțile pentru clienții și partenerii noștri.

Avem astfel ocazia să lucrăm și să interacționăm într-un spațiu modern, deschis și prietenos, să comunicăm mai bine și transparent, ceea ce ne va apropia și mai mult de clienții și utilizatorii serviciilor noastre. Ne așteptăm ca noul spațiu de birouri să contribuie la optimizarea comunicării în interiorul și exteriorul companiei și dorim, totodată, să creștem eficiența muncii noastre și să ne atingem obiectivele. Această schimbare vine cu multiple oportunități în noul spațiu de lucru, care respectă toate standardele, un cadru modern al clădirii și o atmosferă primitoare, care ne vor permite o colaborare flexibilă și o eficiență sporită.

Vorbim despre o clădire generoasă (distribuită pe un parter open space, un etaj și o mansardă), cu o suprafață utilă totală de peste 1.600 mp, ergonomic împărțită, așa încât să răspundă foarte bine nevoilor noastre de acțiune, bazate pe relații transparente și profesioniste, atât între noi, ca angajați, cât mai ales cu partenerii, clienții și utilizatorii serviciilor Aquatim.

Noua locație are, la parter, o sală de întâmpinare clienți, una de ședințe, precum și o sală multifuncțională, iar la etaj și mansardă, mai multe birouri dedicate angajaților Aquatim, începând cu luna septembrie. Este vorba despre relocarea anumitor servicii și activități astfel încât fiecare angajat, client, partener să fie mai mult decât mulțumit.

În ceea ce privește relaționarea viitoare cu clienții noștri, menționăm că departamentele Relații Clienți și Tehnic se vor afla pe strada Enric Baader, la numărul 11. Pe considerentele situației actuale, accesul clienților la aceste departamente se poate face doar telefonic și/sau prin e-mail.

Programul de lucru este următorul:

Serviciul Tehnic: luni-vineri, interval 08:00-15:00, telefon: 0256 203 652, 0754 099 501, e-mail: serviciul.tehnic@aquatim.ro

Biroul Relații Clienți: luni-vineri, 08:00-15:30,

telefon: 0256 203 650, 0754 099 502, email: relatii.clienti@aquatim.ro și contracte@aquatim.ro.

Casierie: luni-vineri, 08:00-15:30.

Reamintim clienţilor Aquatim că factura de apă poate fi achitată și on-line, cu card bancar, pe site-ul societății, precum și la numeroase puncte de plată, cum ar fi rețelele bancare, oficiile poștale etc (mai multe detalii la: https://www.aquatim.ro/unde-si-cum-puteti-plati-43.html).

Recomandăm, în contextul prevenirii îmbolnăvirilor cu noul coronavirus, folosirea contului de client de pe www.aquatim.ro și plățile on-line.