Reprezentanții Consiliilor Consultative de cartier s-au întâlnit ieri cu managementul Aquatim, la sediul societății de pe strada Gheorghe Lazăr, la întâlnire participând circa 20 de persoane.
Au fost atinse și dezbătute subiecte de interes pentru consumatori, cum ar fi facturarea apei pluviale, diferențele de înregistrare între contoarele de branșament și de apartament, lucrările de modernizare la rețelele de apă și canalizare din Timișoara, șantierele în desfășurare, furtul capacelor de cămine.
În legătură cu „pierderile” din blocuri, în fapt, diferențe între înregistrările contorului de branșament și ale celor de apartament, directorul general al Aquatim, Ilie Vlaicu, a făcut mai multe precizări: „Este imposibil ca o familie de trei persoane să consume 1 mc de apă pe lună! O persoană consumă în jur de 3 mc pe lună, deci consumul normal al unei familii este în jur de 9-10 mc pe lună. Un consum mult mai mic, pe gospodărie, mai multe luni la rând, în condițiile în care oamenii nu sunt plecați de acasă, înseamnă că acolo ceva este în neregulă …. Recomandarea mea este ca, în primul rând, să urmăriți consumurile. Este mult mai ieftin să faceți această monitorizare decât să înlocuiți țevi sau să montați contoare noi.”
Toate aspectele concrete aduse în discuție de reprezentanții Consiiilor Consultative de Cartier au fost notate, la fața locului, de Arina Godeanu, șefa Serviciului Relații Clienți. „Vom trata aceste sesizări ca și reclamații înregistrate. Le vom analiza și trimite compartimentelor abilitate chiar de mâine și vom răspunde în cel mai scurt timp posibil celor implicați.”
Aquatim a mai organizat în câteva rânduri întâlniri asemănătoare, cu reprezentanți ai asociațiilor de locatari. Directorul Ilie Vlaicu este de părere că discuțiile deschise cu clienții sunt benefice pentru compania de apă: „Problemele din teren ce ţin de alimentarea cu apă potabilă şi canalizare pot fi mai rapid identificate şi soluţionate având alături reprezentanții clienților. Suntem încredinţaţi că o problemă bine înţeleasă este pe jumătate rezolvată şi că prin comunicare şi informare vom găsi împreună, mai repede şi mai uşor soluţii.”