Aquaserv, operatorul mureșean de apă și canalizare a implementat recent un sistem tip Call Center pentru gestionarea apelurilor primite de la clienţi, fiind printre primele 5 companii de apă la nivel național, care oferă acest serviciu.

Prin apelarea noului serviciu, disponibil în limbile română şi maghiară, clienţii pot accesa informaţii referitoare la lucrările programate şi avariile din reţeaua publică de alimentare cu apă şi canalizare, tarife, documente necesare pentru contracte, facturare, pot transmite indexul contorului, înregistra reclamaţii sau pot face diverse solicitări. Serviciul este disponibil între orele 8-16, după care apelurile sunt preluate de către un dispecer.

Serviciul Call Center asigură preluarea tuturor apelurilor în timp mai scurt şi este disponibil în Târgu-Mureș, Reghin, Sighișoara, Târnăveni, Luduș, Iernut și Cristuru Secuiesc. Reprezentanții companiei se așteaptă, de asemenea, la timpi de reacție mai buni la solicitările clienţilor care necesită intervenţii pe teren, dat fiind că sistemul permite transmiterea mai eficientă a informației între departamente.

Implementarea Call-Centerului se alătură altor eforturi pe care compania mureșeană de apă le face pentru îmbunătățirea relațiilor cu clienţii. Aquaserv are de mai mult timp implementată o aplicaţie pentru dispozitive mobile, unică în România, cu ajutorul căreia consumatorii află în timp util, informaţii cu privire la sistarea furnizării apei potabile din cauza unor avarii pe reţea, lucrările de întreţinere sau restanţele la plata facturilor. Compania are în vedere, pentru viitorul apropiat, transmiterea unor informaţii utile către clienţi, în timp real, prin intermediul mesajelor SMS.

Foto: AQUASERV