Vital SA, operatorul maramureșean de apă și canalizare va fi gazda primei întâlniri din acest an a Comisiei Relațiile cu Utilizatorii și Mass-Media, din cadrul Asociației Române a Apei. Specialiști de la departamentele comerciale, de relații clienți și relații cu presa, de la mai multe companii de apă din țară se vor întâlni în perioada 28 februarie – 2 martie la Baia Sprie, pentru a dezbate teme specifice de interes.
Pe agenda întâlnirii figurează subiecte legate de insolvența sau falimentul debitorilor, garanțiile contractuale, particularități ale relației comerciale dintre operatorul regional și asociațiile de proprietari sau locatari.
Tehnologiile noi de comunicare și metodele moderne de relaționare cu clienții, specifice mediului online, nu au fost lăsate deoparte. Specialiștii de la Apă-Canal Sibiu vor prezenta codul QR, cititorul „inteligent” de facturi, iar cei de la Apa Nova București le vor vorbi colegilor despre cum tratează sesizările clienților primite prin intermediul site-ului companiei.
Foto: Baia Sprie, Lacul Albastru – www.laculalbastru.ro