În luna aprilie, fundația Aquademica propune specialiștilor din comunitatea apei două întâlniri interesante.

În perioada 4-5 aprilie, salariații companiilor de apă care lucrează în sectorul de tratare a apei uzate precum și ai firmelor de profil sunt așteptați la întâlnirea Clubului Epurării. Clubul, aflat acum la a cincea ediție, este un for de discuţii aplicate pentru toţi cei care activează în acest domeniu, iar problematica propusă în acest an se referă la impactul schimbărilor climatice în funcționarea stațiilor de epurare, un subiect de actualitate. Schimbul de experiență și studiile de caz din fiecare județ în parte vor defini, cu siguranță, și această întâlnire drept una utilă şi constructivă. Discuțiile vor fi conduse de Elena Săvescu, președinte al fundației Aquademica și șefa stației de epurare din Timișoara, specialist cu o experiență îndelungată în tratarea apelor uzate.

În perioada 11-12 aprilie, Aquademica va găzdui primul modul al seminarului Evaluarea satisfacției clienților.

Problematica abordată de seminar va lua în discuție, pentru început, cadrul normativ și cerințele standardului ocupațional, orientarea către client și îmbunătățirea serviciilor, precum și percepția dimensiunilor responsabilității sociale. Aceste aspecte vor fi prezentate participanților de Cristina Borca, șefa departamentului Comunicare și relații publice la Aquatim și autor al unei teze de doctorat pe tematica responsabilității sociale, domeniu strâns legat de percepția publicului/clienților unei organizații.

În partea a doua participanții la seminar vor afla detalii concrete despre cum se construiește o cercetare pentru evaluarea satisfacției clienților, de la alegerea metodei de cercetare, până la culegerea datelor și interpretarea rezultatelor, toate acestea de la lectori cu experiență solidă în domeniu, atît în partea teoretică, cât și aplicativă. Marius Matichescu, cadru didactic la Facultatea de Sociologie și Psihologie a Universității de Vest din Timișoara, este și consultant cu mulți ani de experiență internațională în domeniu, iar Laurențiu Maricuțoiu, conferențiar în cadrul aceleiași facultăți, a condus mai multe studii de satisfacție a clienților, printre beneficiarii acestora numărându-se și compania de apă Aquatim.